onsdag den 24. august 2011

Mindfullnes sludder.

Det skulle være så sundt, at tage en pause i løbet af dagen og bare trække vejret.
Mindfullnes er vist det sidste nye og en stor del af det, lykkejægerne bruger i deres jagt på ro, lykke og tilfredshed.
Jeg læste i avisen, at 10 min. fredfyldt vejrtrækning, imens man tæller langsomt ned fra 20, skulle gøre underværker for ens velbefindende, så det skulle da prøves.
Det lød cirka sådan her inde i mit hovede:
20-19-18- køb rugbrød?- 16-15- vi mangler mælk!!!-13-12- jeg skal altså huske at ringe til lægen!!-10-9- måske jeg kan nå frisøren på fredag-7- jeg skal også have meldt Mikkel til svømning, er det ikke noget med at de skal bruge badehætte, så skal jeg have købt sådan en'- 7-?- nej hvor kom jeg til???- prøver lige forfra!
20-19- det er altså dejligt vi ikke skal noget i weekenden, måske jeg kan nå en tur i Stof og stil, der var vildt mange ting i det nye katalog, jeg gerne vil ud og se på, hvis jeg skal have syet det der juletræstæppe, så skal jeg også snart igang.----- øh- 12-10- jeg skal tisse.----
Sådan en talrække virker åbenbart som en rød klud, på min indre autist og små mentale post it, flyver rundt som "to do" lister i min hjerne. Jeg må finde noget andet at meditere over, det skulle vist også være godt med farver: grøn......
Grøn, grøn, grøn, "se min kjole, den er grøn som..."- STOP DET!
jeg drikker lige en kop kaffe, så finder jeg måske off knappen?




1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails