tirsdag den 23. august 2011

Taknemmelig!




Jeg har så travlt! Det har vi altid på mit arbejde, på denne tid af året. Vi laver hvert år en høstfestival for 1200-1300 mennesker og der er voldsomt krævende. Når jeg kommer hjem torsdag aften og det hele er overstået, er jeg så færdig, at det koster et par dage på sofaen, men det er det hele værd og noget vores brugere glæder sig til hele året. Så pyt med, at jeg ikke sover helt vildt godt og er lidt distræt, det går over.
Det jeg glemmer når jeg har travlt er, at være opmærksom. Lige stoppe op og dufte til roserne. Jeg glemmer, at sætte pris på alt det jeg har i mit liv. Jeg har meget at være taknemlig for og jeg vil blive bedre til at se det.
I dag er en årsdag. 3 årsdag, for mødet med ham der fik mit hjerte.
Det er jeg taknemlig for, også mere end jeg har ord for.



Jeg er heldig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails