tirsdag den 16. august 2011

Bog, bøger, vanvid!

Jeg elsker bøger. Punktum.
Noget der faktisk har taget til med alderen. Jeg MÅ eje dem.
Jeg var 8 år, da jeg fik mit første lånerkort til det lokale bibliotek og jeg pløjede hele børne afdelingen igennem på et par år. Senere blev ungdomsbøgerne valgt frem for eventyrene, ... Dem hvor de KYSSER, uhhhhh...Jeg slæbte hjem, flere gange om ugen og blev hurtigt allerbedste ven med bibliotikaren Åse, der var sød til at ligge de nye fra til mig. Selv om jeg hader nye bøger, (jeg kan nemlig bedst lide, når ryggen er knækket!) så drager de. Senere slæbte jeg nørdede fagbøger og metervis af LP plader. Jeg elskede det bibliotek. Senere begyndte jeg at købe bøger og det er blevet til mange efterhånden. Et par flytninger har tyndet noget ud i bog beholdningen, men nu har jeg plads til flere og ønskesedlen er skrevet.



De fede bogideer er (tyv) lånt på denne fede Blog
Her er lidt spam...















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails