søndag den 14. august 2011

Ferie gæster

Vi har haft ferie gæster i et par uger snart. Nemlig denne lille bløde fætter. Ja, den ser blød ud og jeg har haft voldsom trang til at tage den op og putte den ind til halsen. Mit omsorgs gen går i fuld beredskab, når jeg ser sådanne små dyrebørn og jeg skal straks redde dem, fra den store onde verden.
Denne skulle bare ikke reddes fra nogen ting! Den har ligget godt og trygt under vinduet, i læ for regn og vind, (og hund) op af den varme husmur. Jeg er sikker på, at harermor har været forbi, når vi ikke har kigget, for ungen har været frisk og har bare vokset og vokset for hver dag.
Alle dem der er kloge på dyr siger, at man for alt i verden ikke må begynde at tage dem ind, da man kun gør dem en bjørnetjeneste. De skal nok overleve.
Det gør ham her, er jeg sikker på! Så ham fredag morgen i fuld 4spring over vejen og i går inde ved naboen.
Så når jeg næste år, begynder at brokke mig over, at harene spiser mine træer, så husk mig lige på lille Nin her.... Vi skal jo alle sammen være her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails