torsdag den 17. november 2011

Stjernedrømme...

I den lokale biograf, hænger der en kæmpe plakat med skriften: "Hvis dit liv var en film, ville du så se den?"... Hertil må svaret, være klart NEJ! Ikke med mit liv for tiden, for det ville være dræbende kedeligt. Selvfølgelig sker der lidt ind i mellem. Jeg er på arbejde det meste af tiden, vi er pæne og rene, og der er mad i køleskabet. men der ud over, sidder jeg på min flade og fiser fast forrentet boliglån husleje af..... Jeg er i den grad drænet for energi pga. den nyresten der driller mit system. Jeg har brugt en hel del taletid på, at ringe til sygehuse, privathospitaler og et utal af kontorer, for at melde mig klar til vente og afbudslister, med det resultat, at jeg har skåret tæt på et halvt år af ventetiden og skal nu i "stenknuseren" på tirsdag... det lyder ikke som et særligt venligt apparat, men jeg er snart ligeglad med hvad de gør, bare de fikser mig! Jeg vil gerne tilbage for fuld skrue, tak!
Man skulle jo så tro, at jeg havde fået lavet en håndarbejde, når jeg alligevel bare sidder, men energi og kreativitet hænger sammen for mig. Jeg kan glo på mine reoler i timevis, uden noget springer på mig. Jeg kan dog godt mærke, at der sker noget nu. Om det er fordi jeg kan se en ende på den åndsvage sten, eller jeg bare er godt og grundig træt af mig selv, det ved jeg ikke, men julen kalder på mig og jeg skal komme efter den, skal jeg!
Om mit liv med juleforberedelser så er en Blockbuster film værdig, vil jeg vente med, at bedømme til det nye år.
I AM BACK!
                                                                  foto lånt på Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails