lørdag den 14. januar 2012

Lørdags slap af eller hvordan jeg glemmer at sidde ned.

Posten bankede på døren i middags, med en længe ventet pakke.



Jeg har, lige som så mange andre i blogland, været omkring ELF i England og købe make up for meget få £. Det jeg har givet for 12 produkter, er ikke meget mere end et par enkelte flasker neglelak ville koste i DK.
Om kvaliteten er ok, må komme på prøve de næste par uger. Men der er sikker og hurtig levering.
Samme tid som jeg shoppede make up, var jeg lige omkring en butik og se på filt, til et projekt jeg har haft i tankerne længe. Tyk filt, 5 mm, til mobil etuier.









Om de lige blev som jeg havde i tankerne, er jeg ikke sikker på, men er alligevel ganske godt tilfreds med resultatet. De har det der unikke og håndlavet udtryk, som jeg gik efter, men nok også lige skal se om jeg kan leve med. Bliver de godkendt, som i, vil jeg være dem bekendt, bliver de sat i butikken og Amio.
Min plan for denne lørdag, var at sidde med nylakeret negle, læse avis og hælde den ene kop kaffe efter den anden indenbords. Men jeg endte i lørdags indkøbs køen, med ideer til fantastisk weekendmad og et stykke godt kød, ligger nu i røget og stærk marinade, og venter på en dag i ovnen, for at ende som Pulled pork. Jeg glæder mig allerede. En veninde kom forbi og skulle klippes og prøve tøj, så skulle vi jo også lige spise chokolade og vende verden, imens ungerne var i svømmehal. Ledigang er som sagt roden til alt ondt, så på en pludselig indskydelse, gik jeg igang med at rydde op i vores værksted og bilen er nu fyldt til renden med pap og dallerværk, der gerne skulle finde vej til genbrugspladen. Har kæmpe forventninger til "sidde stille hyggedag" i morgen......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails