tirsdag den 24. april 2012

Gode dage!

Nogle dage er bedre end andre.
Nogle dage sidder håret, som var det kastet på med en høtyv, kollegaer er små sure, det regner og nogle dage, skal man bare lade være med at åbne rudekuverter.
I dag er en af de gode!
Dejlig dag på arbejde, håret sidder fornuftigt, udemærket frokost og solen har smilet venligt i skoven idag.
Og så åbner jeg postkassen og ser dette...


Det indbyder da bare til en tur i sofaen! Jeg har faktisk aldrig rigtigt købt boligblade. Dem jeg har købt, bladre jeg igennem en enkelt gang og så får de lov at ligge, men Bolig PLUS, bliver jeg ved at vende tilbage til. Ikke at jeg har en bestemt stil, overhovedet, men det er fyldt med gode ideer og alle kan være med.


Pakken har jeg selv bestilt, købt og betalt, men jeg bliver helt blød om hjertet, når mennesker SÅ tydeligt går op i deres sager. Jeg bestilte igår, så tjek ved hurtig levering, tjek ved ualmindelig i orden indpakning, selv frøposerne er helt unikke.



Jeg har handlet i frøbutikken Her....
Dette reklame indlæg, står fuldstændig for egen regning.
Nogle gange er lidt ros bare velfortjent! Nemlig!
P.s. Jeg fik fingerne i nogle zinnia frø, så nu skal jeg igang!

Location:Hverdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails