tirsdag den 3. april 2012

Tirsdags tanker...

Jeg fik da sover lidt i nat! Men det med " party of one" udeblev. Selv hunden sukkede dybere og har vandret rundt den halve nat. Vi savner og jeg har bestemt at det er sundt!
Jeg har forsøgt at tage billeder af den nymalet gang. Vinklerne er helt umulige og farven er bæbrun, slet ikke som i reel life, så et par billeder af pynten blev det til.






Idag skal der gøres rent, som i frem med gummi handsker og alle de forbudte flasker med dødningehovder. Solen er ikke særlig tilgivende mod standarden af renlighed her i huset.
Jeg skal også på handlen. Der skal handles stort, så der er til hele påskeugen. Der skal være til alle måltider, til gæster, til hygge og til bare fordi, så jeg tænker frem og skriver lister.
Må solen skinne tilgivende på din dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails