mandag den 2. april 2012

Alene hjemme...

Jeg er alene hjemme! Det sker heldigvis ikke så tit. Engang var jeg super god, til bare at være mig, det er jeg ikke mere! Ligger lysvågen i min seng, selv om jeg er træt i hver eneste muskel. Jeg gav mig nemlig til at male den brune væg idag, og nåå ja, også to etagers gang, meget hvid. Ingen billeder, for der var for mørkt da jeg var færdig. Men noget andet, der er meget venligt ved øjet....



Her...
Jeg har en forkærlighed for guld i 3 farver sammen, så det var noget skidt jeg fik forvildet mig ind på denne side, jeg har jo ikke flere ledige fingre.... For pokker!
Det med at være dårlig til at være alene, handler vel mest om, hvem jeg er sammen med, når jeg ikke er alene! Han kommer heldigvis snart hjem igen og holder ferie sammen med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails