lørdag den 31. marts 2012

Påske planer.

Så er min påskeferie igang!
Det var helt igennem en dum dag igår, på alle måder. Først på arbejde, hvor vi bliver bedt om, at måle vores dag i farver..... jeg smed en blodrød bold i kurven, inden jeg råbte "vi ses midt i April" og jeg så mig ikke tilbage! Vi lider i den grad stadig under finanskrisen og der er svært, altid at være den store, når der bare ikke er hænder nok!
Begravelsen var sådan, som sådan en nu engang er! Små smil igennem tårer, så har præsten gjort sit arbejde. Husker os på alt det gode, for alt det triste kan vi godt selv.
Og så sad jeg stille, som jeg havde lovet mig selv.

I dag er en ny dag og mange dage, uden alt for mange aftaler, ligger foran mig. Så er det jo, at jeg ikke kan lade være med at planlægge. Der skal handles, bages, males, flyttes rundt og symaskinen skal igang. Det med at handle er jeg super god til, så det var planen for idag. Jeg ville lige tjekke saldo på konto, for af se, om Visakortet havde overlevet mødet med international lufthavns parfumeafdeling i sidste uge. Tænder for PC og en time senere, er jeg stadig ikke i nærheden af min netbank........ opdateringer!
Så kan det også være ligemeget! Jeg bliver på min pind, drikker kaffe og leder Pinterest igennem for inspiration til maleprojektet i min musegrå gang! Jeg tænker varme farver?


Det kunne godt ende sådan her...
God påskeferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails