torsdag den 3. maj 2012

Koldt forår.

Vi holder fødselsdagsfest på mit arbejde idag, udenfor, så vi krydser alt for at solen titter frem, når vi når på den anden side af middag. Jeg vil skåne jer for et billede af mine sommer klargjorte fødder, der lige nu fryser med anstand i de små sommersko... Der skal ikke meget sol til, før jeg finder sommertøjet frem og føler mig voldsomt snydt, når temperaturen ikke vælger at føje min påklædning.
Når festen på jobbet er slut, er det mandens farmor der skal fejres. 99 år bliver hun idag og har inviteret os på hendes yndlings resturant. Det store problem er hvert år at finde den gode gave til farmor. Hun ytre gerne, at det eneste hun kunne ønske sig, er et lommetørklæde... Engang hun skulle have et billede op på væggen, ønskede hun sig " en lille æske søm" Altså! I år har vi lavet en fotobog, en ting der jo ikke kan byttes, så jeg håber hun bliver glad for den.
De kommende 3 dage, er fridage, med plads til lyst og pludselige indskydelser. Jeg vil i haven, se alt det tv jeg ikke har haft tid til den sidste uge, drikke kaffe og bare glo huller i luften, hvis der passer i størelsen. Skulle vejret vise tænder, har jeg planer om hækletøj og hule, med forberedelse til blogtræf d. 12/5 ude ved Lone. Der er vist flere ledige pladser Her...




Location:Forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails