lørdag den 26. maj 2012

Solstik!

Hvorfor i alverden kan vejret ikke finde et passende sted, imellem vinter og sommer. I sidste uge havde jeg min vinterjakke på og i denne uge sidder jeg med bar R.. og tykke ankler, og storsveder! Jeg render ikke rundt i haven, som planen var og min monster lange To Do liste, er stopper langt ned i en køkken skuffe og den kan vente der, for jeg rejser mig IKKE! Måske jeg orker at lave aftensmad, men så bliver det nok serveret noget tættere på sengetid, end sædvanlig!
Jeg er ikke god til varme og igår konstaterede revisoren, at fruen havde fået solstik, for mangen til slatten madamme skulle man lede længe efter. (min udlægning, ikke hans)
Så jeg har sat solsejl og rejst parasoller og er flyttet udenfor.
Der er en let brise og den gør godt!




En plads i skyggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails