torsdag den 28. juni 2012

Uhhhh, udsalg!

Det var ikke engang med vilje! Jeg skulle på biblioteket med et par af mine gutter fra arbejdet. Vi stod parat kl. 10.00, sammen med mindst 100 andre. Jøsses, vi plejer max, at stå en håndfuld, så jeg overvejede om vi skulle finde et andet bibliotek at låne vores bøger. Så åbner døren og et stort skilt med "årets bogudsalg, torsdag kl. 10.00". Hvor heldig har man lige lov til at være?? Jeg er ikke en af dem, der er villig til at betale blod, sved og tårer, jeg trækker mig gerne, når hober af mennesker, kæmper for et godt tilbud. Jeg har det ikke i mig, jeg er ikke fræk nok. Alligevel lykkes det mig at hive et par bøger eller ti, inden det blev for voldsomt.



Jeg er uden tvivl gået glip at mange gode titler, til den nette sum af 10 kr pr. Stk. men jeg er ganske godt tilfreds. Der er åben igen imorgen, med flere bøger på hylderne, så du kan nå det endnu! Aalborg bibliotek



En god blanding af have, koge og "gør det selv" bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails