tirsdag den 24. juli 2012

Uglet...

Den her bunke bliver til en ugle, altså når jeg engang letter måsen og køre til storbyen efter fyld.




Lige nu venter jeg på nybagt brød og den bedste pasta, fra mit ferieskjul. Heldigvis kan jeg findes og imorgen skulle bordet gerne være fyldt, hele vejen rundt. Vi skal spise juleand! Jeps, det er nemlig super godt om sommeren, syntes min mor. Jeg er til dels enig, for mon ikke det blivet en varm fornøjelse at stege dyret. Men det smager godt!
Jeg var ikke helt tilpas med at overlade "gartneriet", hus og fisk til sig selv, men venlige sjæle, feriepasser hele molovitten, så jeg synker bare ned i stolen og hækler videre på ugleriet....

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se når uglerne er klar:-)

    Er det ikke lidt varmt med and, eller skal den steges på grillen, det har vi prøvet det er super godt.

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Vi vil gerne prøve at grille en and, men vi har altså ikke ret meget forstand på det, så den dag den står på grillet andestej, bliver det uden gæster:-)

    Knus

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails