søndag den 6. januar 2013

John, john!

JEG MAGTER DET IKKE, JOHN JOHN!!!
Man sidder i bilen fredag eftermiddag og er på vej mod weekenden. Med store planer om stort og småt, hygge og kram. Så går det noget, der minder om 3-4 timer, så er den weekend konfirmeret, man smører madpakker til mandag morgen, går tidlig i seng og har ikke nået en fløjtende fis af alle planerne! Alligevel har det været en dejlig weekend og en dejlig uge, med udfordringer, venter forude.
Nogle gange er arbejde drivkraften i min dag, andre gange er arbejde bare et forstyrrende element i mit fritidsliv! Lige nu er jeg et sted midt imellem!
Selv om vi er så fornuftige ikke at have nytårsfortsætter, gør årsskiftet os altid forventningsfulde, og vi har snakket og drømt om hvad det nye år bringer os. Ferie, fritid og opgaver, hvad skal vi vælge, hvad har vi lyst til?
Hvor er vi priviligeret!
Jeg tror 2013 bliver et fantastisk år.



Lidt forår i stuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails