fredag den 29. oktober 2010

Ja!

I dag er det 4 uger siden..........


 4 uger siden, at vi stod tidligt op, jeg kørte til frisøren og manden til blomsteryndlingsbixen.
4 uger siden, vi bad den nærmeste familie om, at møde os på rådhuset.
4 uger siden vi blev gift. 
4 uger siden vi sagde JA til hinanden.


Jeg har nok altid været sådan lidt, håndværker agtig klappende på låret- "gift det er noget man tager, for ikke at blive det" Gnæk Gnæk....
Men jeg havde heller aldrig mødt en´ der var værd, at gifte sig med. Jeg har heller aldrig haft den store drøm om, at stå hvid brud og tanken om, at være nogens kone, var meget fjern.
Men ting ændre sig jo, heldigvis, og Idéen om ægteskab er langsomt vokset frem, siden jeg for et par år siden, mødte manden i mit liv. Så da han friede, var jeg ikke et sekund i tvivl.
Til min store overraskelse, gør det faktisk en forskel, at være gift. Ikke sådan i det daglige, men i min måde at tænke på. Jeg er en´ i et par det høre sammen, os- vi ligger så godt i munden, et´ navn på postkassen... Jeg er nogens kone og jeg elsker det. Jeg er jo stadig mig, bare med et vedhæng, der gør mig bedre....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails