lørdag den 26. april 2014

Lørdag

Jeg startede først dagen langt op af formiddagen, sov som en sten, uden at opdage det liv, der allerede var i huset. Måske jeg trængte!
Dagens konfirmations dont, var at bage 400 småkager. Det meste af dejen var lavet og lå klar i fryseren, så det var til at overse. Midt efterdag fik jeg nok, jeg måtte ud i det dejlige vejr. Resten af småkagedejen røg tilbage i fryseren og jeg gik i haven. Jeg knoklede, så jeg nu er total radbrækket, ved ikke hvor den energi kom fra, men jeg fik i den grad ordnet, så jeg har planer om, bare at nyde og slikke sol i morgen.
Dagen slutter lige om lidt og den slutter med manér - fodbad! 
Det er selvforkælelse i min bog, nå ja, og så lige et par smagsprøver på småkagerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails