torsdag den 8. maj 2014

Der er liv..... Sådan da!


Det er en grå og trist dag idag. Sådan en af dem der burde tilbringes på en sofa, under et tæppe, med et krus varmt. Men arbejdet skal passes og der er planer for den sene eftermiddag, med ting og sager der skal passes. Sådan er hverdagen nu engang, og jeg har manglet den et stykke tid. Alt min vågne tid er de sidste par uger blevet brugt på konfirmation. Den er nu vel overstået og jeg kan begynde, at tænke på alle de projektet jeg har udskudt, igen og igen. Der skal males, bygges og en kæmpe overhalning af haven er vist også i støbeskeen. Men egenomsorg er på tapetet først. Der skal indhentes søvn og stille stunder er mere end velkommen. Og måske jeg skulle rette opmærksomheden mod den tiltagne ømme hals og våde øjne, jeg ihærdigt har forsøgt at overse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails